filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
Show

Esurebuy - Thieves

Esurebuy - Thieves
I ordered a new Bluetooth Headset. I got another kind of Bluetooth used, broken and glued. They refused to answer at my email. Beware of these thieves and theirs junks.
#1365277
Reply to reviews
THIS PLACE SUCKS, THEY ADVERTISE THE LG ELECTRONICS HEAD SET AS NEW BUT THE ITEM IS CLEARLY USED. THEY WILL NOT RESPOND TO MY EMAILS. DON'T BUY FROM THEM. I DONT HAVE ONE HUNDRED WORDS TO EXPLAIN HOW BAD THIS PLACE IS ALL YOU HAVE TO DO I8S READ ALL THE OTHER BAD...
Read more
#1359929
Reply to reviews
I order a LG BUETOOTH Headset HBM-280 and they charged me and I did not receive what I order, insteat I got a cheap USB charge and a broken plastic bag (where the Bluetooth Earpiece was supposed to be) with the instructions and when I complained with emails several...
Read more
#1351040
Reply to reviews
I purchased an LG headset on 8/24/18 and it was received on 8/31/18. After charging and pairing the headset, I connected and started to use the headset. Every caller complained that the calls were not clear and sounded muffled. I emailed someone at the company to see...
Read more
1.5
#1346307
Reply to reviews
Show

Esurebuy scam

I ordered a Bluetooth headset advertised as “new”. The product arrived in a zip lock bag with a small charger. No box, no instruction manual. Nothing. Also came in the wrong color. Nick Braun refused to answer emails after requesting a refund when returning the product. I contacted the better business bureau and he was forced to refund me in full. Hope this helps someone out :)
1.0
Details
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Style and Design
Usability
Value for money
Warranty
Website
#1337535
Reply to reviews
Show

Esurebuy - Terrible customer service

I ordered a headset it stopped working after 4 days their website clearly says 14 days for refund or exchange they don't have a phone number so through email the guy Nick explain to me that you have to have it charged to work....wtf!!! Then told me to send it back to LG for replacement.
#1331904
Reply to reviews
i bought a LG bluetooth described as BRAND NEW, at the time it arrived it had a smell from the person who used it before and some using signs, when i asked the seller for a refund his answer was "i test the bluetooth before i sent it out and it worked perfectly good...
Read more
1.3
#1316880
Reply to reviews
Spent $130 on 2 bluetooth headsets which were lost in the mail and/or delivered to wrong address. I filed a missing mail inquiry with the postal service - postal service sent me a series of questions to ask the seller. Though the missing items are most likely not the...
Read more
Anonymous
Tepidroyalpenguin

Update: I finally received my headsets and they were not as advertised - refurbished with no manuals, etc., and sound quality is terrible. Sounds like the headset is 25ft away...

Anonymous
Kevin

Ordered bluetooth headset which this *** promptly took my money & noW straight LYING ABOUT MY REFUND! NEVER EVEN MADE IT UPS @ ALL! Nick Braun is a complete FRAUD! There's a s...

1.0
#1306562
Reply to reviews
I purchased LG HBS-910. I have owned in the past several of these headphones. I love them but eventually one side of the earphones quit working. I purchased a “new” pair from this co and not only did they not come in original box with all the parts they are not...
Read more
1.0
#1299530
Reply to reviews
Show

Esurebuy - They are a rip-off site do not buy from them

They sold me some broken headphones that wasn’t in the original packaging and would not exchange or refund my money after contacting them through email. The guy stopped responding to my emails and told me to contact lg electronics which isn’t the place where I bought the headphones
1.0
Details
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Style and Design
Usability
Value for money
Warranty
Website
#1231696
Reply to reviews